Izberite svojo državo ali regijo.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Trg pametnih telefonov v jugovzhodni Aziji je oživitev v četrtem četrtletju 2024

V četrtem četrtletju leta 2023 je trg pametnih telefonov v jugovzhodni Aziji za 4%povečal za 4%, kar je doseglo 23,8 milijona enot.Regija je leto začela s šibko noto zaradi škodljivih makroekonomskih dejavnikov in inflacije, kar je privedlo do znatnega upada potrošnikov.Vendar se je trg odbil, ki ga poganjajo blagovne znamke, ki aktivno uvajajo nove izdelke in spodbujevalne ukrepe, ki so povrnili povpraševanje potrošnikov po pametnih telefonih.

Analitik Canalys Sheng Win Chow je komentiral: "Proizvajalci pametnih telefonov aktivno izkoriščajo zagon gospodarskega okrevanja. Samsung je s 18-odstotnim tržnim deležem ohranil vodstvo na trgu jugovzhodne AzijeTrg višjega cenovnega razreda je oslabil konkurenčnost modelov nižjega razreda A0X in A1X proti drugim blagovnim znamkam Androida. Zlasti se je Transsion prvič uvrstil na drugo mesto, pri čemer je zajel 16% tržnega deleža in dosegel presenetljivo letno rast v višini 153%,, dosegel presenetljivo letno rast v višini 153%,, dosega presenetljivo letno rast v višini 153%,Zahvaljujoč močnim nastopom v Indoneziji in na Filipinih ter širitvi na nastajajočih trgih. Xiaomi in Oppo sta imela 15-odstotni tržni delež, Xiaomi pa je medletno zrasel za 44%, medtem ko je Oppo opazil upad. Xiaomi je povečal prodajo.Z racionalizacijo svoje linije izdelkov in ponudbo konkurenčnih cen za svoje glavne modele, medtem ko se je OPPO soočal z izzivi v tržni konkurenci zaradi pomanjkanja izdelkov, ki so usmerjeni v trg z nizkim koncem, kljub izboljšanjem promocije blagovne znamke s pomočjo višjega cenovnega razreda. "

Chow je dodal: "Potem ko je v začetku leta 2023 predstavil številne vrhunske in vodilne naprave, se je večina proizvajalcev osredotočila na krepitev svojega tržnega deleža z uvedbo glavnih modelov v četrtem četrtletju. Na primer, na filipinskem trgu, ki je občutljiv na ceno. Transsion je tržno oživel s povečanjem pošiljk svojih pametnih in iskrivih serij in učinkovito uporabo platform družbenih medijev za promocijo svojega modela Phantom V Flip. V Maleziji je trg pametnih telefonov močno deloval in rasel 11%, zahvaljujoč vladiSpodbude, ki spodbujajo široko sprejetje 5G. Vendar je bilo okrevanje trga v Vietnamu počasnejše od pričakovanih, saj so glavni distributerji, kot sta Mobileworld in FPT. "

Analitik Canalys Le Xuan Chiew je izjavil: "Naprave, ki so bile pod 299 dolarjev, so še naprej vozile večino tržnih pošiljk Jugovzhodne Azije, kar predstavlja 82% vseh pošiljk v četrtem četrtletju 2023. Transsion je prvič na vrhu pametnih pošiljk na vrhu decembra., intenzivirana cenovna konkurenca in tržno nasičenost predstavlja izzive za proizvajalce pri cenah in postavljanju njihovih izdelkov v tem segmentu. Blagovne znamke, osredotočene na trg višjega cenovnega razreda, kot sta Samsung in Oppo, morda težko neposredno konkurirajo cenovno ugodnim modelom, kot so blagovne znamke, kot so blagovne znamke, kot so blagovne znamke, kot so znamkeInfinix, Tecno, Xiaomi in Realme. Namesto tega je njihov cilj pritegniti potrošnike z višjo kupno močjo s premijskimi kanali, kot so prodajalne blagovnih znamk in telekomunikacijska partnerstva, ki se razlikujejo zunaj cene. Na primer v Maleziji je Honor razširil svojo linijo 5G s pobudamiTako kot program Rahmah in prevozniki, ki dosegajo 184% medletno porast. Po zgodnjih izzivih leta 2023 tudi partnerji kanalov ostajajo previdni, proizvajalci pa se še vedno soočajo z izzivom uravnoteženja cen naprav in upravljanja zalog. "













Kanali napovedujejo, da se bodo pošiljke pametnih telefonov v jugovzhodni Aziji leta 2024 povečale za 7%. Prehod pošiljk leta 2021 lahko privede do številnih potrošnikov, da leta 2024 zamenjajo svoje naprave. Vendar lahko zaradi visokih obrestnih mer in inflacije potrošniki odložijo nakup novih naprav,Osverjanje proizvajalcev, ki so previdni glede napovedi povpraševanja za leto 2024. Povpraševanje po 5G naprav, podprtih s cenovno ugodnimi cenami in vladnimi politikami, se je okrevalo.Rast 5G naprav, ki so bile pod 300 dolarji več kot podvojene, s 6% v januarju na 14% decembra 2023 in naj bi še naprej raslo leta 2024. Proizvajalci vse težje težko razlikujejo v konkurenci.Dolgoročno bodo AI, ekosistemi in optimizacija kanalov postali novi gonilniki razvoja industrije v regiji, proizvajalci pa morajo inovirati za spodbujanje kupne moči potrošnikov.Samsung je predstavil Galaxy AI za izvajanje strategije diferenciacije, s čimer je okrepil svojo podobo blagovne znamke kot vodilni na trgu in s svojim uveljavljenim ekosistemom okrepil svojo vidnost v regiji.Rastoči trg jugovzhodne Azije ponuja veliko priložnosti za proizvajalce pametnih telefonov, ki želijo razširiti svoj vpliv.Proizvajalci se morajo prilagodljivo prilagoditi in tesno sodelovati s svojimi kanalnimi partnerji, da izvajajo učinkovite ukrepe kot odgovor na hitro spreminjajoče se tržne trende.Z okrepljenim zaupanjem potrošnikov in izvajanjem različnih strateških ukrepov bo jugovzhodna Azija postala plodno podlago za rast in inovacije v industriji pametnih telefonov.