Veliki, tanki zasloni, na primer na celici OLED, so vgrajene elektrode na dotik, ki imajo večje kapacitivne obremenitve in močnejšo sklopko hrupa, s čimer povečajo tveganje za lažne dotike ali zgrešene dotike.Kot del serije krmilnika na dotik Maxtuch® nove naprave uporabljajo lastniško metodo Smart Mutual Treasing Metoda in algoritma, ki izboljšajo razmerje med signalom in šumom (SNR) za kar 15 dB v primerjavi s prejšnjo generacijo.
Patrick Johnson, višji podpredsednik oddelka za človeški stroj za Microchip, je dejal: "Velikost in videz avtomobilskih prikazov v pilotski kabini imata velik vpliv na to, kako kupci dojemajo tehnološki napredek avtomobila, vendar vključevanje zanesljive funkcionalnosti dotika v napredne prikaze predstavljajo pomembne izzive.Naši krmilniki zaslona na dotik ATMTT3072M1 in ATMXT2496M1 se te izzive spoprijateljijoHitra in zanesljiva zmogljivost dotika omogoča, da avtomobilski proizvajalci oblikujejo vrhunske, vizualno osupljive in uporabnikom prijazne vmesnike, kar izboljšuje vozniško izkušnjo in varnost vozil. "
Krmilniki ATMTT3072M1 in ATMXT2496M1 so zasnovani tako, da ustrezajo standardom ASIL-A in ASIL-B, razvitih na podlagi Microchip-ovega sistema za upravljanje varnosti ISO26262 ISO26262, certificirani s strani Tüv Rheinland.Poleg tega ponujajo načine okvare, učinke in diagnostično analizo (FMEDA) ter varnostne priročnike, s katerimi lahko strankam pomagajo učinkoviteje in stroškovno učinkovito doseči certificiranje funkcij sistema.Vdelana programska oprema za krmilnike na dotik je mogoče nadgraditi prek avtomobilskega gostiteljskega računalniškega sistema in preveriti s pomočjo integrirane funkcije za preverjanje vdelane programske opreme, pri čemer uporablja funkcijo šifrirane hash SHA-512.Ta funkcija kibernetske varnosti omogoča zanesljive posodobitve (OTA) (OTA), ki je skladna s standardom ISO 21434: 2021.
Da bi omejili čas, da vozniki odpeljejo pogled s ceste in spodbujajo varnejšo vožnjo, lahko evropski testi NCAP 2026 spodbudijo proizvajalce k uporabi ločenih fizičnih kontrol za osnovne funkcije.Microchip-ova tehnologija Knob-on-Display ™ (KOD ™) lahko na zaslon na dotik doda intuitiven fizični gumb, s čimer poveča varnost, hkrati pa ohrani eleganten videz sodobnih avtomobilskih zaslonov.Poleg tega je izvajanje haptičnih povratnih informacij o zaslonih na dotik priznana metoda za zmanjšanje motenj voznikov.Novi krmilniki zaslona na dotik Maxtuch M1 imajo namenske funkcije, kot so sprožitve dogodkov v obliki v kombinaciji z modulacijo samodejnega modulacije impulzne širine (PWM), kar omogoča ultra nizko latentnost haptičnega krmiljenja.Ta inovativna tehnologija izpušča odločanje in ustvarjanje valovnih oblik za haptične povratne informacije iz glavnega procesorja gostitelja aplikacij do krmilnika zaslona na dotik.