Izberite svojo državo ali regijo.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTürk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி繁体中文

Infineon napoveduje množično proizvodnjo avtomobilskih mikrokontrolerjev RISC-V leta 2028

Infineon

Infineon je 12. septembra 2025 na vrhu Oktobertech Eco Innovation objavil, da namerava začeti množično proizvodnjo avtomobilskih mikrokontrolerjev (MCU), ki temelji na arhitekturi RISC-V med letoma 2028 in 2029, pri čemer bodo vzorci na voljo leta 2026. Ta nova linija izdelkov bo vključena v Infineon's Uveljavljene uveljavljene Aurix-ove uveljavljene Aurix-ove ustanove Uveljavljene Aurix-ove Ustanitvene Aurix-ove Ustanitvene AURIX-ove Ustanivljene Aurix-ove Ustanovljene blagovne znamke.Visokozmogljiva, usmerjena v avtomobilske elektronske arhitekture do večje računalniške moči in centraliziranega razvoja.

Infineon bo izkoristil svoj 10-odstotni delež v TSMC-jevem ESMC Fab v Nemčiji, da bo posebej ustvaril visokozmogljiv RISC-V MCU za avtomobilske centralne računalniške enote, medtem ko bodo druge vrste krmilnika domene MCU izdelane v lastnih zmogljivostih Infineon, kar bo povzročilo dopolnilno zmogljivost.Izvršni direktor podjetja Hans Adlkofer je ugotovil, da čeprav ima ARM prednost pri energetski učinkovitosti, naj bi RISC-V s svojo odprtostjo in visoko zmogljivim potencialom do leta 2035 presegel roko v delež avtomobilskih predelavih enot.

Infineon aktivno promovira RISC-V kot odprt standard za avtomobilsko industrijo in s svojim skupnim podjetjem Quintauris z več vodilnimi polprevodniškimi podjetji pospešuje standardizacijo in razvoj ekosistema RISC-V v industriji.Poleg tega bo razvojni komplet za razvoj "Drive Core", ustvarjen z orodnimi partnerji, zagotovil priročno podporo za razvoj programske opreme in strojne opreme za partnerje in stranke.

Dogodek je zaznamoval tudi 30. obletnico naložb Infineon v Tajvanu.Generalni direktor Jochen Hanebeck se je osebno udeležil in izjavil, da je Oktobertech pomembna platforma za spodbujanje tehnoloških inovacij in strateškega sodelovanja, ki poudarja, da je Infineon-ova prihodnja strategija v električni avtomobilski industriji, zlasti v temeljnih trendih, kot so programsko definirana vozila (SDV-ji) in pametne pikcione.