Izberite svojo državo ali regijo.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의SvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийtiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescčeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTaiwanTürk diliΕλλάδαDeutsch

Povzetek svetovnega finančnega poročila tovarne v tretjem četrtletju: dohodek je povečal dobiček, vendar padel! Izguba je glavna tema, ki še čaka na odmor

Konec oktobra so največji svetovni proizvajalci panojev napovedali svoj zaslužek v tretjem četrtletju. Trg še vedno ni optimističen glede glavnih proizvajalcev plošč, izguba pa bo glavna tema. Zanimivo pa je, da se je v primerjavi z izgubo dobička izdelovalcev plošč korejskih in tajvanskih podjetij povečala večina prihodkov kopenskih proizvajalcev plošč, a dobiček se je zmanjšal ali izgubil.

V zadnjih dveh letih so svetovne družbe LCD plošč povečale svojo proizvodnjo hitreje kot povpraševanje na trgu. Do presežne ponudbe je prišlo in cena na enoti plošče je na splošno padla. Celotna panožna plošča je v upadu, zlasti na področju velikosti LCD TV plošč. To še posebej velja. Nato si oglejte finančne rezultate v tretjem četrtletju 2019 za vsakega proizvajalca plošč.

Korejski oddelek: Iskanje novih točk rasti in zmanjšanje proizvodnje v dveh korakih

Najprej si oglejmo položaj korejskih dvojnih zvezd Samsung in LGD. Samsung Electronics je objavil svoje poročilo o zaslužku v tretjem četrtletju 31. septembra 2019, s Samsonovimi majhnimi in srednje velikimi prodajnimi paneli OLED, ki se ukvarjajo z zaslonom. Konsolidirani dohodek za tretje četrtletje je znašal 9,26 bilijona dobitkov (približno 56,003 milijarde juanov), dobiček pa 1,17 bilijona dobljenih dobitkov (približno 7,076 milijarde juanov).

Po podatkih Samsungovega finančnega poročila dobiček poslovanja zaslonskih plošč predvsem izvira iz mobilnega zaslona, ​​to je trg majhnih plošč. V primerjavi z istim obdobjem lanskega leta je bila prodaja OLED plošč močno močna, kar je povečalo stopnjo izkoriščenosti zmogljivosti in znižalo stroške. Toda zaradi Samsungovega širjenja zmogljivosti v širši panogi še vedno izgublja denar v velikih podjetjih z velikimi ploščami.

Glede na LGD je po finančnem poročilu, objavljenem 23. septembra, izguba iz poslovanja v tretjem četrtletju tega leta (julij-september) dosegla 473 milijard dobljenih (približno 32.642 milijard juanov), kar je večja od tržnih pričakovanj 320.3 lansko leto (približno 1.937 milijard juanov). V istem obdobju je bil dobiček 17,5 milijarde dobljenih (približno 105 milijonov juanov); prihodki so se zmanjšali za 4,6% na 582 milijonov zmaga v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta, kar je nižje od tržne ocene 599 milijonov osvojenih.

LG Display je dejal: "Razlog za rahlo upad prodaje plošč TV OLED v letošnjem letu je v tem, da je proizvodnja tovarne v Guangzhouu manjša od pričakovane." LGDisplay je medtem dejal, da je cilj tovarne v Guangzhouu, da letos normalno deluje.

V resnici je tovarna LG Display v Guangzhouu začela delovati konec avgusta, njena proizvodnja pa ni dosegla pričakovane ravni. Razlog je v tem, da je mogoče z obratom uporabiti novo tehnologijo proizvodnje plošč, kar vodi v nestabilno proizvodnjo. Vendar pa poznavalci industrije pravijo: "Povpraševanje po televizorjih OLED v zadnjem času ni bilo veliko in ne bo nekaj časa vplivalo na proizvajalce plošč. Vendar če bo proizvodnja OLED plošč LGD še naprej blokirana, bo to neizogibno vplivalo na pošiljko napoved OLED TV prihodnje leto. ""

Delež prodaje OLED TV na kitajskem trgu vrhunskih TV-jev se je povečal z 8,8% v letu 2017 na 12,3% v letu 2018. V letu 2019 se je prodaja OLED TV-jev na kitajskem trgu vrhunskih TV-sprejemnikov še naprej povečevala. V prvih petih mesecih leta 2019 se je prodaja OLED televizorjev na vrhunskem kitajskem trgu za več kot 10.000 juanov povečala na 14,9%.

Trenutno na kitajskem trgu, vključno z LG, Skyworth, Sony, Konka, Changhong, Philips, Levi, Hisense, Panasonic, devet blagovnih znamk je lansiralo izdelke OLED. Z globalnega vidika se je število barvnih televizijskih podjetij, ki vstopajo v tabor OLED, s treh v letu 2014 povečalo na sedanjih 15, kamp pa se zelo hitro širi in razvija.

Omeniti velja, da ima na tej stopnji samo LGD zmožnost množične izdelave OLED plošč velike velikosti, naslednje leto pa bo najboljša razvojna priložnost za LGD. Če ponudba OLED plošč LGD ni stabilna, bo to neizogibno vplivalo na njen celotni poslovni načrt in uvajanje.

Korejski izdelovalci plošč so glede tehnoloških prednosti še vedno očitni. Samsung nadzoruje trg majhnih velikosti OLED srednjega do visokega cenovnega razreda, LGD pa je v fazi izgube, a se spoprijema z oknom tehnične in tržne prednosti, kljub dobremu trgu velikih velikosti OLED. .

Tajvanski proizvajalec plošč Innolux je 9. oktobra objavil tajvanske proizvajalce plošč, objavil poročilo o prihodkih v tretjem četrtletju. Tretje četrtletje 2019 Innolux se je samo konsolidiralo in prihodki so znašali 63,3 milijarde NT dolarjev (približno 14,71 milijarde RMB), kar je 14,4% manj kot v enakem obdobju lani in za 0,2% povečanje skupnega prihodka za drugo četrtletje 2019. Kombinirane pošiljke velikih velikosti so znašale 30,63 milijona enot, kar je 0,9% manj v primerjavi z 39,09 milijona pošiljk, poslanih v drugem četrtletju 2019; kombinirane pošiljke majhnih in srednje velikih enot so znašale 63,9 milijona enot, pošiljke pa so bile v drugem četrtletju 2019 5.985 enot. V primerjavi z 10.000 tabletami se je povečala za 6,8%.

30. oktobra je tajvanski proizvajalec plošč AU Optronics objavil tudi finančno poročilo za tretje četrtletje za leto 2019. Po poročilu je AUO v tretjem četrtletju ustvaril 70,05 milijarde NT dolarjev (približno 16,2 milijarde RMB), kar je enako kot drugo četrtletje 2019 , z neto izgubo v višini 3,99 milijarde NT (približno 900 milijonov RMB). V primerjavi z izgubo v višini 2,6 milijarde juanov v drugem četrtletju je bila nižja od dobička v višini 4,3 milijarde juanov v istem obdobju lani.

Glede na paketne pošiljke je AUO odposlala plošče velikih velikosti v tretjem četrtletju 2019 presegla 28,67 milijona, kar je 5,5% več kot v drugem četrtletju 2019. V tretjem četrtletju 2019 je bila odprava manjših in srednje velikih plošč je bilo približno 35,6 milijona, kar je 7,8% več kot v drugem četrtletju 2019.

AUO je dejal, da je bilo kljub temu, da je bilo tretje četrtletje tradicionalna vrhunec sezone, povpraševanje na trgu manjše od pričakovanj, površina pošiljk pa se je v primerjavi s prejšnjim četrtletjem povečala. Ker pa trg še naprej sprošča nove zmogljivosti, cene plošč še naprej upadajo. Soočen s takimi tržnimi razmerami, Peng Shuanglang, predsednik AUO, je dejal: "Proizvajalci bodo dinamično prilagajali drug za drugim."

Glede na najnovejšo raziskavo, ki jo je izvedla raziskava Optoelektronike TrendForce (WitsView), ker je cena TV plošč ponavadi nižja od stroškov gotovine, vključno s proizvajalci plošč v celinski Kitajski, Južni Koreji in Tajvanu, so zmanjšali stopnjo izkoriščenosti zmogljivosti televizije ploščni izdelki in zmanjšano proizvodno poslovanje od septembra. Upam, da bomo izboljšali ponudbo in povpraševanje in stabilizirali cene.

Trendjingov višji vodja raziskav Wang Jingyi je izpostavil, da je Samsung Display (SDC) prizadel povpraševanje po nakupu televizijskih plošč v četrtem četrtletju, septembra in oktobra pa sta južnokorejska linija 7. generacije in linija 8.5. (LGD) bo prav tako zaprl del proizvodnih zmogljivosti P7 (7,5 proizvodna linija) in P8 (8,5 proizvodna linija). Ocenjujejo, da bo do konca leta 2019 izdelanih le četrtina P8, oktobra pa bo zaprt tudi P7. Zmogljivost ene četrtine.

Kar zadeva tajvansko tovarno, je AUO od septembra znižal 8A (8,5 proizvodna linija) in 6B (šesta generacija). Med njimi na 8A vplivajo predvsem cena in povpraševanje 55-palčnih plošč. Ocenjuje se četrto četrtletje. Le približno 50% jih je ostalo; 6B je 65-palčni padec, ki naj bi se v četrtem četrtletju zmanjšal za 20%.

TV plošča je predvsem posledica obsežne proizvodne zmogljivosti celine, zaradi česar plošče različnih velikosti še naprej padajo. Pričakuje se, da bodo cene v televizijskih panojih vsaj v drugem četrtletju leta 2020, ko bodo družine začele zaloge za pomladanske nove izdelke in olimpijske igre v Tokiu, stabilne.

Veselimo se četrtega četrtletja, čeprav so ponudbe televizijskih plošč začele upadati oktobra, vendar za proizvajalce še vedno ni priložnosti za zaslužek, skupaj z vplivom izgube cen zalog, operacija v enem četrtletju je večja od tretjega četrtletja Težavnost je še vedno precej visoka. AUO je dejal, da je panoga panoge začela tradicionalno izven sezone, ravnovesje med ponudbo in povpraševanjem pa se bo nadaljevalo. Ustrezne prilagoditve bodo narejene glede na proizvodno zmogljivost, hkrati pa se bo razvoj novih izdelkov pospešil izven sezone, odprli se bodo novi trgi in povečali dobički, da bodo preživeli nizko plimovanje industrija.

Stacionarni proizvajalci: aktivno postavite nova območja in počakajte na tržne priložnosti 5G + 8K

Čeprav proizvajalci celinskih plošč niso imuni na upad celotne industrije, zanašajoč se na vladne subvencije, ogromen domači trg in OLED polje, je večina proizvajalcev dosegla povečanje prihodkov, vendar so upadli v dobičku. Ali delna izguba.

Naj govorim o vodilnem proizvajalcu BOE. 30. oktobra je izdala tretje četrtletje in prva tri četrtletja leta 2019. V tretjem četrtletju je podjetje doseglo 30,7 milijarde juanov prihodkov, kar je 18,05% več kot v enakem obdobju leta. Čisti dobiček delničarjev družb, ki kotirajo na borzi, je znašal 184 milijonov juanov, kar je 54,49% manj kot v enakem obdobju, in ne-čisti dobiček iz dobička 840 milijonov juanov, kar je za 33,216% manj kot medletno;

BOE je v prvih treh četrtletjih realiziral 85,7 milijarde juanov prihodkov, kar je za 23,40% več kot v enakem obdobju. Čisti dobiček delničarjev družb, ki kotirajo na borzi, je znašal 1,885 milijarde juanov, kar je 45,18% manj kot v enakem obdobju, neto čista izguba dobička pa 189 milijonov juanov, kar je 110,13% manj kot v enakem obdobju lani. Tu je treba opozoriti, da je BOE v prvih treh četrtletjih prejel državne subvencije v višini 1,433 milijarde juanov, dohodek od naložb pa je znašal 86,94 milijona juanov.

BOE postopoma povečuje svoje naložbe v fleksibilne AMOLED plošče, ki dobavljajo fleksibilne AMOLED izdelke za prenosnike Huawei Mate X. BOE je hkrati omenil, da je podjetje v prvi polovici letošnjega leta odposlalo 10 milijonov fleksibilnih OLED plošč, s 18-odstotnim tržnim deležem, ki se uvršča na drugo mesto na svetu.

Prilagodljiv AMOLED

Po podatkih IHS Markit naj bi prodaja OLED plošč v letu 201 dosegla 20,7 milijarde ameriških dolarjev. Delež trga pametnih telefonov naj bi prvič presegel TFT-LCD in dosegel 50,7%, tržni delež pa bo dosegel 73% v 2025.

Potem ko so lansko proizvodnjo prilagodili AMLEED 6. generacije Chengduja v proizvodnjo, je bila julija letos ponovno v proizvodnjo šesta generacija prožnih AMOLED linij iz Mianyanga. V pripravi je tudi prožni projekt AMOLED šeste generacije Chongqing.

Tudi če panožna panoga upada, BOE še vedno širi zmogljivosti in aktivno vlaga v nova območja predvidljive rasti. Z nenehnimi naložbami podjetja BOE na področju OLED naj bi v prihodnosti presegel Samsung, ki bo postal vodja AMOLED po pošiljkah.

Istega dne, 30. oktobra, je skupina TCL razkrila tudi rezultate tretjega četrtletja 2019 in vzeli smo podatke nekaterih Huaxingove optoelektronike. Podatki kažejo, da je Huaxing v prvih treh četrtletjih dosegel 24,56 milijarde dohodkov iz poslovanja, kar je 28,4% več. Čisti dobiček je bil 1,30 milijarde juanov, kar je 28,7% manj kot v enakem obdobju lani.

Prav tako je 30. oktobra Shen Tianma objavila tretje četrtletno poročilo za leto 2019, ki je pokazalo, da je podjetje doseglo 8,826 milijarde juanov prihodkov, kar je 13,69% več kot medletno; čisti dobiček delničarjev družb, ki kotirajo na borzi, je bil 390 milijonov juanov, kar je 10,28% manj kot v enakem obdobju lani. Neto čisti dobiček je znašal 269 milijonov juanov, medletno povečanje za 66,56%.

Shentianma je v prvih treh četrtletjih dosegla 23,4 milijarde juanov, kar je 7,74% več kot v enakem obdobju; čisti dobiček delničarjev družb, ki kotirajo na borzi, je znašal 1.034 milijard juanov, kar je 15,03% manj kot v enakem obdobju; ne-čisti dobiček je znašal 545 milijonov juanov, kar je 7,25% več kot v enakem obdobju lani. . Ko je Zhongshen Tianma v prvih treh četrtletjih prejel državne subvencije v višini 560 milijonov juanov.

28. oktobra je Visionox objavil poročilo o tretjem četrtletnem poročilu za leto 2019, iz katerega je razvidno, da so prva tri četrtletja dosegla 1,888 milijarde juanov prihodkov, kar je medletno povečanje za 102,45%. Čisti denarni tok iz poslovnih dejavnosti je znašal 313 milijonov juanov, kar je medletno povečanje za 251,72%. Neto čista izguba dobička delničarjev družbe, ki kotira na borzi, je znašala 564 milijonov juanov, izguba pa se je iz leta v leto dodatno zmanjšala.

Visionox je v Gu'an in Hefei namestil 6 generacij fleksibilnih projektov AMOLED, letošnji 6-generacijski prožni modul AMOLED pa se gradi tudi v Guangzhouu. Omeniti velja, da je Visionox v tretjem četrtletju postal zaslonski dobavitelj terminalov za več mobilne telefone, kot sta Xiaomi MIX Alpha in LG G8s ThinQ. Ker se zmogljivost Visionox AMOLED postopoma sprošča in stabilizira, bo to tudi njegova zmogljivost. Prinesi pozitiven učinek.

Nato so 29. oktobra delnice Rainbow objavile poročilo o rezultatih za prva tri četrtletja leta 2019. Glede na napoved je bil poslovni prihodek podjetja za prva tri četrtletja 4,068 milijarde juanov, kar je medletno povečanje za 404,73%. Čisti dobiček delničarjev družb, ki kotirajo na borzi, je bil 700 milijonov juanov, kar je 267 milijonov juanov izgube v istem obdobju lani. Po odštetju 1.496 milijard juanov čistega dobička je v enakem obdobju lani znašala 377 milijonov juanov.

Za rast prihodkov so delnice Rainbow pokazale, da sta se prva in druga faza LCD plošč konsolidirali in prihodek izdelkov na ploščah povečal; prihodki izdelkov po konsolidaciji proizvodne linije steklenih podlag G8.5. Čeprav je bila rast prihodkov, je povečanje obratovalnih stroškov posledica predvsem povečanja prodaje izdelkov in povečanja prihodkov ter s tem povezanih prodajnih stroškov in stroškov prevoza.

Proizvajalci stacionarnih plošč so v osnovi dosegli rast prihodkov, vendar je glavni razlog za upad ali izgubo dobička naložba v prihodnje poslovanje in širitev. Med njimi je prilagodljivi AMOLED v vsaj enem ali dveh letih postal bojišče za vojsko.

Opažamo širitev fleksibilne proizvodne linije AMOLED 6. generacije, vključno z BOE, Shenzhen Tianma, Visionox in Huaxing Optoelektronika, in hitrost je hitra, projekt se širi po vsej državi, kot je 6. generacija prilagodljive AMOLED linije BOE Chengdu , Mianyang 6. generacija prožne AMOLED linije; Shenzhen Tianma Wuhan 6. generacija fleksibilna linija AMOLED, projekt 6. generacije vrat; Weixin Nuo'an in Hefei 6. generacije prožni AMOLED projekt, Guangzhou 6. generacija prožni modul AMOLED projekt; Huaxing Optoelektronika Wuhan 6. generacije fleksibilne proizvodne linije AMOLED Počakajte.

Seveda je še prezgodaj, da bi prilagodljivi AMOLED postal tržni ton, vendar smo letos izdali različne nove izdelke, kot so zložljivi zasloni in zasloni za slapove pri večjih terminalih, ki dokazujejo, da je ta trg iskan za prilagodljiv AMOLED. Po drugi strani se mobilni telefon zložljiv zaslon še vedno srečuje s težavami v tehničnih težavah in množični proizvodnji. V kratkem času ni mogoče videti velikega števila pošiljk, trg pa je še treba obdelovati.

Čeprav se za kopne proizvajalce veliko vlaga v trg majhnih plošč, se ne namerava zaustaviti na velikem polju plošče. Soočeni z nenehnim padcem cen velikostnih LCD TV plošč, se tudi povečuje delovni tlak kopenskih proizvajalcev. Kot poroča BOE: "Proizvodnja linije BOE Hefei 10.5 je že v celoti proizvedena, prav tako je v izdelavi tudi generacija Wuhan 10.5."

Z uvedbo proizvodne linije Huaxing Optoelectronics Shenzhen 10.5 naj bi v drugi polovici leta prišlo do druge polovice industrije LCD TV plošč. „Pošiljanje plošč velike velikosti se pospešuje. Čeprav je padec cen plošče povzročil velik pritisk delovanja, trg ne more obupati. "

Ker se neprekinjeno sproščajo proizvodne zmogljivosti plošč velike velikosti kopenskih proizvajalcev, je to povečalo vpliv na svetovno industrijo plošč, zlasti tajvanske proizvajalce. Vendar pa v tretjem četrtletju, kot so prenosniki, avtomobili, industrijski krmilniki, igre, zabava in drugi izdelki z različnimi tipi terminalov, trg plošč še vedno ponuja veliko priložnosti.

Poleg tega bo industrija pričakovala 5G in 8K, veliko ljudi pa pričakuje, da bo ta prinesla nove trge in prihodke panožni industriji. Sony, Samsung, Sharp itd. So že imeli 8K televizorje in videli smo, da so pred kratkim, kot so TCL, Konka itd., Izdali svoje najnovejše izdelke 8K, največja sprememba je, da so ceno 8K televizije primerjali z pred letom ali dvema. Močan padec je postopoma padel v bolj racionalno in razumno oblikovanje cen v potrošniškem sektorju in takrat naj bi šlo za izbruh trga.