Izberite svojo državo ali regijo.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Po 16 letih je Panasonic na Kitajskem znova ustanovil tovarne, Panasonic se želi prebiti na področje pametnega doma

Po poročanju Sankei Shimbun News je Panasonic 6. decembra napovedal ustanovitev nove tovarne za proizvodnjo kuhinjskih aparatov, kot so mikrovalovne pečice in štedilniki riža v kitajski provinci Zhejiang, z naložbo 4,5 milijarde jenov, in načrtuje začetek poslovanja leta 2021. To je Panasonicova po 16 letih ustanovila novo tovarno na Kitajskem. Poroča se, da je to posledica vse večjega števila srednjega razreda na Kitajskem in ciljnega povpraševanja na kitajskem trgu.

Nova tovarna se nahaja v mestu Jiaxing v provinci Zhejiang in obsega površino približno 50.000 kvadratnih metrov. Poleg tega je bilo ustanovljeno novo podjetje za obratovanje tovarne, ki ima funkcije oblikovanja in razvoja izdelkov ter se zavezuje k razvoju izdelkov, opremljenih s tehnologijo IoT. Večina inženirjev je Kitajcev.

Pred tem je Panasonic že proizvajal kuhinjske aparate v tovarnah v Šanghaju in Hangzhouu, da bi povečal tržni delež. Nova tovarna v Zhejiangu je prav tako optimistična glede velikega števila prebivalstva na Kitajskem in razvojnih možnosti naprav IoT na Kitajskem. Poroča se, da Panasonic pričakuje gradnjo novih tovarn. Letna prodaja do leta 2022 bo 2 milijardi juanov (približno 30 milijard jenov).

Tsuga Kazuhiro je poudaril, da Panasonic, ki ne more zmagati na kitajskem trgu, nima prihodnosti. Panasonic, ki se sooča s težavami pri poslovanju z vozili, zdaj načrtuje preboj iz pametnega doma in verjame, da je Kitajska trg za pametne domove.

Toda trenutno se zdi, da Panasonicov občutek prisotnosti na Kitajskem ni visok. Sektor bele tehnike mora konkurirati Haierju in Midei v cenovni vojni. Zanima me, ali je Panasonic pripravljen.