Izberite svojo državo ali regijo.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

ADAS sproži milimetrski valilni radar, prihodnji visokokakovostni avtonomni vozni radar z visoko ločljivostjo pa lahko postane glavni junak



V zadnjih dveh letih se je povpraševanje po montaži in prodoru ADAS na trgu gospodarskih vozil še naprej povečevalo. Hkrati so številne države zaporedoma sprejele sistem samodejnega zaviranja v sili (AEB) kot standardno opremo vozil, kar je povzročilo hitro rast trga radarjev milimetrskega vala.

V primerjavi z optičnimi tehnologijami, kot sta 3D ToF in vizualno slikanje, ima milimeterski radar daljši domet in močnejšo penetracijo. Ima določene prednosti na srednji in dolgi razdalji ter identifikacijo premikajočih se predmetov, število naprav v isti aplikaciji pa je razmeroma majhno. Izboljšani milimeterski val je primeren za široko paleto aplikacij za prepoznavanje več točk.

Močan razvojni potencial na trgu seveda pritegne veliko dobaviteljev avtomobilskih delov in proizvajalcev čipov, da se potegujejo za visoko mesto. Kako TI izstopa kot velikan na področju senzorskih čipov?

Glede na TI-jev Micronet TI-jevi visokozmogljivi RFCMOS MMIC čipi (AWR2243, AWR1243) in rešitve z enim čipom (AWR1843, AWR1642) zagotavljajo najbolj izstopajočo kombinacijo izhodne moči in nadzora faze in hrupa na trgu, hkrati pa imajo najnaprednejši digitalni funkcijski modul omogoča hitro in fleksibilno konfiguracijo čirk in vgrajen nadzor FuSa ter za dokončanje teh nalog ne potrebuje pretiranega sodelovanja in obremenitve glavnega krmilnega čipa.

Vedno več aplikacijskih scenarijev zahteva, da senzorji milimetrskih valov ne samo da imajo sposobnost zaznavanja, ampak tudi da na lokalni strani presojajo v realnem času, hkrati pa se izogibajo motnjam, kar postavlja nove zahteve in izzive za sedanji trg milimetrskih valov. TI je navedel, da TI milimetrski valovni senzorji podpirajo frekvenčni pas 60Ghz in frekvenčni pas 77Ghz. Trenutno se 60Ghz frekvenčni pasovi večinoma uporabljajo v industrijskih frekvenčnih pasovih in avtomobilskih aplikacijah za notranjo opremo, kot sta zaznavanje članov in vožnja v pilotski kabini. Zaznavanje znakov. Frekvenčni pas 60Ghz znotraj aplikacije za zaznavanje kabine vozila ne bo motil radarskega signala vozila 77Ghz.

TI-jev radarski čip ima vgrajen modul HWA, motor FFT v modulu HWA2.0 pa ima funkcijo predhodne obdelave signala za zaznavanje lokacije vmešanega vira in oslabitev vpliva motenj, zaradi česar oba radarja delujeta v isti frekvenčni pas hkrati. Ne bo povzročil hudega prekrivanja signalov med seboj in vplival na delovanje.

Evolucija od ADAS do avtonomne vožnje na visoki ravni je spodbudila rast trga radarjev z milimetrskimi valovi. Vendar pa je trenutna panoga še vedno v fazi popularizacije ADAS-a. Kakšne izzive bo prinesel pristanek avtonomne vožnje na visoki ravni na trgu radarskega milimetrskega vala v prihodnosti?

TI je tudi navedel, da za višje stopnje avtonomnih voženj radar z veliko ločljivostjo zahteva radar za zaznavanje ciljev na dolge dosege in visoko kotno ločljivost. Na primer, sistem mora biti zmožen razlikovati 250 metrov stran Dva majhna avtomobila, ki potujeta v isti smeri in z enako hitrostjo v sosednjih pasovih, kar zahteva, da mora imeti sistem zaznavanje ciljev manj kot 1 stopinjo kotne ločljivosti; v drugem primeru mora biti sistem sposoben prepoznati parkirišče pod mostom 200 metrov stran ali avtomobil v predoru, ki zahteva, da ima sistem v navpični smeri kotno ločljivost manj kot 1 stopinjo. Ti izzivi zahtevajo slikovni radar z visoko ločljivostjo.

Če gledamo naprej, TI verjame, da bosta slikovni radar z visoko ločljivostjo in lidar obstajala na trgu in se medsebojno dopolnjevala. Na trgu avtonomne vožnje z nizko stopnjo (stopnja 0-3) z visokimi nizkocenovnimi zahtevami bo uporaba radarskih milimetrskih radarjev in sistemov kamer pogostejša, saj je stroškovna učinkovitost sistema večja.