Izberite svojo državo ali regijo.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTürk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி繁体中文

Senzorji tlaka v pnevmatikah: vrste, koristi in kako ga uporabljati

Jul03
Brskajte: 6,156
Sistem za spremljanje tlaka v pnevmatikah (TPMS) pomaga pnevmatikam dovolj zraka.Opozori, kdaj je tlak prenizek, zato ga lahko popravite, preden povzroči težave.Ta priročnik pojasnjuje, kako deluje TPMS, vrste, ki jih lahko izberete, kaj je znotraj senzorja in kako namestiti in skrbeti zanj.

Katalog

1. Pregled senzorjev tlaka v pnevmatikah
2. Vrste sistemov TPMS
3. Struktura znotraj senzorja TPMS
4. TPMS OPOZORILO SVETLOBE
5. TPMS pravilen postopek namestitve
6. TPMS nasveti za vzdrževanje
7. Pogosta vprašanja TPMS in njihovi učinki
8. Zaključek

Pregled senzorjev tlaka v pnevmatikah

TPMS pomeni sistem za spremljanje tlaka v pnevmatikah.To je vgrajena funkcija v vozilih, ki med vožnjo preverja zračni tlak v pnevmatikah.Ko tlak v pnevmatikah pade prenizko, sproži opozorilno luč na armaturni plošči in vas opozori, da ukrepate.To pomaga preprečiti težave, kot so slabo ravnanje, povečana obraba pnevmatik ali zmanjšana učinkovitost goriva.

Vrste sistemov TPMS

Neposredni TPMS

Direct TPMS

Slika 1: Neposredni TPMS

Direct TPMS uporablja senzorje znotraj vsake pnevmatike za neposredno merjenje zračnega tlaka.Ti senzorji pošiljajo dejanske podatke o tlaku v računalnik vašega avtomobila.Če tlak pade prenizko, vas sistem opozori z opozorilno lučjo.Neposredni TPM -ji so znani po tem, da so natančni, senzorji pa bodo morda sčasoma potrebovali zamenjavo baterije.

Posredni TPMS

Indirect TPMS

Slika 2: Posredni TPMS

Neposredni TPMS ne uporablja senzorjev fizičnega tlaka.Namesto tega deluje z zavornim sistemom za zaklepanje avtomobila (ABS), da preveri hitrost koles.Ko ima pnevmatika manj zraka, se različno valja in sistem se loti te spremembe.Posredne TPM je lažje vzdrževati, vendar morda ni tako natančno kot neposredni sistemi.

Hibridni TPMS

 Hybrid TPMS

Slika 3: Hibridni TPMS

Nekatera sodobna vozila uporabljajo kombinacijo neposrednih in posrednih TPM -jev.Ta nastavitev združuje podatke, ki temeljijo na senzorju s sledenjem s hitrostjo koles za boljšo natančnost in sistemsko podporo.Je manj pogost, vendar raste v uporabi, ko se tehnologija izboljšuje.

Struktura znotraj senzorja TPMS

Struktura znotraj senzorja TPMS

Senzor

To je temeljni del TPMS.Izmeri zračni tlak in temperaturo znotraj pnevmatike in te podatke pošlje v računalniški sistem avtomobila z brezžičnimi signali.

Sklop jedra ventila in ventila

Ta razdelek omogoča, da zrak vstopi in ostane znotraj pnevmatike.To je tudi del, kjer je senzor nameščen, in poskrbi, da bo enota pritrjena na kolo.

Pokrov

Kapa zajema odprtino stebla ventila, da prepreči prah, umazanijo in vlago.Pomaga zaščititi ventil in preprečuje počasno puščanje.

Oreh

Matica pritrdi sklop senzorja do roba kolesa.Med gibanjem je senzor, da se premika ali postane ohlapen.

Podložko

Podložka sedi med matico in kolesno površino.Pomaga tesno tesniti in preprečuje puščanje zraka.

Pin proti rotaciji

Ta majhen zatič preprečuje, da bi se telo senzorja vrtelo iz položaja.Zagotavlja, da senzor ostane pravilno poravnan in se med vožnjo ne premika.

TPMS OPOZORILO SVETLOBE

• Kadar je ena ali več pnevmatik pod priporočeno raven

• Če se med vožnjo nenadoma zmanjša tlak v pnevmatikah

• Ko je baterija senzorja TPMS nizka ali mrtva

• Če je senzor poškodovan ali manjka

• Po spreminjanju ali vrtečih se pnevmatikah brez ponastavitve sistema

• Ko sistem TPMS izgubi komunikacijo z enim ali več senzorji

• Če v krmilnem modulu TPMS obstajajo motnje ali okvara

TPMS pravilen postopek namestitve

Pripravite komplet orodij in senzorjev

Zberite vsa potrebna orodja, kot so orodje za jedro ventila, ključ navora, menjalnik pnevmatik in komplet senzorja TPMS.Prepričajte se, da se senzor ujema s specifikacijami vašega vozila.

Odstranite pnevmatiko s kolesa

Deflate pnevmatiko in jo previdno odvzamete s platišča s pomočjo menjalnika pnevmatik.Pazite, da ne poškodujete platišča ali obstoječega ventila.

Namestite senzor TPMS in steblo ventila

Vstavite senzor v luknjo za ventil kolesa.Zavarujte ga s podložko in orehom in ga zategnite na priporočeno nastavitev navora.

Ponovno namestite pnevmatiko na kolesu

Namestite pnevmatiko nazaj na platišče.Prepričajte se, da senzor med tem korakom ni poškodovan ali upognjen.

Napihnite in uravnotežite pnevmatiko

Vpišite pnevmatiko na priporočeni pritisk.Nato uravnotežite kolo in se prepričajte, da teče nemoteno.

Se ponovno naučite ali ponastavite sistem TPMS

Uporabite orodje za skeniranje TPMS ali sledite priročniku vašega vozila, da ponastavite ali ponovno izvedete položaje senzorjev, tako da lahko sistem prepozna vsakega.

Preizkusite sistem

Vozite avto na kratko razdaljo ali uporabite orodje za skeniranje, da potrdite, da senzorji delujejo in opozorilna lučka TPMS je izklopljena.

Nasveti za vzdrževanje TPMS

Redno preverjajte tlak v pnevmatikah

Tudi pri TPM -jih ročno preverite pritisk pnevmatike enkrat mesečno in se prepričajte, da ustreza priporočeni ravni.

Preglejte stebla in kapice ventila

Poiščite razpoke, poškodbe ali manjkajoče pokrovčke ventila.Ti majhni deli pomagajo preprečiti, da bi zrak puščal in zaščitil senzor.

Izogibajte se pretirano zatesvalnemu ventilu

Privijte pokrovčke ventila ravno toliko, da ostanete na mestu.Preveliko tesno lahko poškoduje ventil ali senzor v notranjosti.

Po potrebi zamenjajte senzorske baterije

Neposredni TPMS senzorji uporabljajo baterije, ki trajajo 5–10 let.Če opozorilna lučka ostane vklopljena, bi to lahko pomenilo, da je baterija nizka.

Po spremembi pnevmatik se ponovno naučite sistema

Če zavrtite ali zamenjate pnevmatike, ponastavite TPMS, tako da pravilno prebere položaj vsake pnevmatike.

Pogosta vprašanja TPMS in njihovi učinki

Težave
Opis
Senzorska baterija umre
TPMS senzorji imajo vgrajene baterije, ki Običajno ga ni mogoče zamenjati.Ko umrejo, je treba zamenjati celoten senzor.
Napačna ponastavitev po servisu pnevmatik
Po vrtenju ali zamenjavi pnevmatik ne uspe Ponastavitev TPM lahko povzroči napačne odčitke ali ohrani opozorilno luč.
Težave s prileganjem kolesa
Nekatera kolesa po meri ne podpirajo senzorjev TPMS no.To lahko privede do slabe prileganja, težav s signalom ali poškodbam senzorja.
Lažna opozorila v ekstremnih temperaturah
Zelo vroče ali hladno vreme lahko začasno vplivajo na odčitke tlaka, kar sproži opozorilno luč, tudi če je pritisk normalno.

Zaključek

TPMS pomaga, da je avtomobil varen in vaše pnevmatike v dobri formi.Prihrani gorivo, se izogne ​​poškodbam v pnevmatikah in vam daje mir.Če veste, kako deluje in kako skrbeti zanj, je vožnja varnejša in lažja.

O nas

IC COMPONENTS LIMITED

www.IC-Components.com - IC komponenta dobavitelj.Smo eden najhitreje rastočih distributerjev izdelka Electronics IC Components, partner za oskrbo z originalnimi proizvajalci elektronike prek globalnega omrežja, ki služi komponent elektronike, ki je nov original. Pregled podjetja>

Povpraševanje na spletu

Prosimo, pošljite RFQ, takoj bomo odgovorili.


Pogosto zastavljena vprašanja [FAQ]

1. Ali lahko TPMS ugotovi, ali ima pnevmatika preveč zraka?

Nekateri TPM -ji lahko, večina pa vas opozori le, ko je zrak prenizek.

2. Ali je treba nastaviti senzorje TPMS?

DA.Nekatere je treba nastaviti za delo z avtomobilom.Drugi so pripravljeni na uporabo takoj.

3. Kako naj vem, ali ima moj avto TPMS?

Poiščite opozorilno luč na armaturni plošči ali preverite svoj avtomobilski priročnik.

4. Ali bodo TPMS še vedno delovali, če zamenjam pnevmatike?

Morda ne bo delovalo takoj.Morda boste morali ponastaviti sistem, tako da pozna nova mesta pnevmatik.

5. Ali ima rezervna pnevmatika TPMS?

Večina rezervnih pnevmatik nima TPM.Nekatere rezervne velikosti v polni velikosti ga imajo lahko, majhni rezervni pa običajno ne.

6. Ali je TPMS potreben v vseh avtomobilih?

V nekaterih državah, da.V drugih ni potrebno, vendar še vedno koristno za varnost.

Priljubljena številka delov